sobota, 2 października 2010

Slowfoodowe warsztaty kulinarne - fotorelacja



Pogoda i humory dopisały, dzieciaki też. Zakasaliśmy rękawy, umyliśmy ręce i do roboty! Było o ziarnach, o zdrowych pastach do kanapek, o pomidorach smutnych i wesołych.














Były talerze, które trzeba było wypełnić wartościowymi i bezwartościowymi produktami, magicznie kolorowe napoje z cudownie pachnących owoców, zdrowe naleśniki z pysznymi dodatkami.



Były oczywiście bułeczki na zakwasie. Wyrabialiśmy je zawzięcie, gawędząc o sztuczkach, które można zrobić ze zwykłej mąki i wody.





Czasami trzeba było oblepionymi ciastem rękami złożyć podpis.



Były atrakcje dla starszych i zupełnie niedużych. Co można wyczarować ze zwykłych ziemniaków pokazały niezawodne Urodziniaki







Można było dotykać, próbować, miksować, wyciskać, wyrabiać i mieszać. I powiem Wam, że cała masa małych rąk miksowała, wyciskała, wyrabiała i mieszała, a małe języki próbowały z wielkim zapałem i to właśnie było najfajniejsze!
Dziękuję moim dzielnym pomocniczkom - Iwonce i Bognie za pomoc i uśmiech.

A zdjęcia robił nieoceniony Lubo Lipov.

11 komentarzy:

miss_coco pisze...

Witaj Beato, widac z fotoreportazu, ze i duzi i mniejsi sie fajnie bawili. A ja mysle, co by tu zrobic w moich kolorowych foremkach, za ktore bardzo dziekuje ;)

beata lipov pisze...

To ja dziękuję jeszcze raz za świetną zabawę. W foremkach crème caramel oczywiście. Całusy!

Robert Gutowski "Gutek" pisze...

Dlaczego nas z Franzeskiem tam nie było ;-( ?

Agata – sierysuje.pl pisze...

No właśnie, dlaczego przegapiłam? Super, że impreza się udała, buziaki!

Jswm pisze...

a ja byłam z córką, świetnie się bawiłyśmy i mam książkę z dedykacją :)
dzięki

ChilliBite pisze...

Beata, dziękuję, było świetnie :) bułeczki w domu wyszły wielkie, puchate i przepyszne, a zakwas siedzi w w lodówce aż kupię odpowiednią mąkę.
Serdeczności SzeLLka z ChilliBite :)

beata lipov pisze...

Dodam tylko, że dzisiaj dla odmiany pomagałam w przygotowaniu śniadania slowfoodowego na 200 osób. Co za weekend! Dziękuję Wam kochani za liczne przybycie. Było cudownie, nie mam słów.
Robert i Aga, no przecież pisałam, co się święci :))
Całusy!

Anna pisze...

Frekwencja dopisała, jak widać na zdjęciach... Super przedsięwzięcie dla dzieciaczków, następnym razem mam nadzieję, ze dotrzemy ;-)

Robert Gutowski "Gutek" pisze...

Ano... jakaś pomroczność jasna... taka szkoda...
Czekamy na następną okazję!

Ewa pisze...

Też czekam na kolejną okazję. Niestety choroba nas pokonała :(

Ewelina Majdak pisze...

Dlaczego ja mieszkam taaaak daleko :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails