piątek, 11 lutego 2011

Trochę wiosny, czyli co na planie?



W Lawendowym Domu wiosna w środku zimy. Za nami sesja w słodkim tylu lat 50-tych do tematu o bra-fittingu, zajrzyjcie na plan zdjęciowy... Kolejne ujęcie przed nami. Kornelia sprawdza światło, niezrównana Martyna czuwa nad fryzurami i makijażem, a Irmina dopytuje się, kiedy wreszcie będzie mogła zjeść babeczkę.





Poszukiwania modelki trwały długo. Zależało mi na kobiecie z "krwi i kości", kimś z osobowością i poczuciem humoru. Zaprosiłam do współpracy Irminę, która zajmuje się projektowaniem ubrań i nie tylko nam pozowała, ale uszyła też specjalnie dla nas dwie słodkie spódnice.



Cała sesja i artykuł autorstwa Kasi ze Stanikomanii, nieocenionej w szerzeniu idei bra-fittingu w Polsce, już w marcu w Lawendowym Domu.

20 komentarzy:

Balbina pisze...

sesja ładna ale sorry wykonanie spódniczek trochę zalatuje fuszerą, tak wszyty pasek, może po prosty to miało być na szybko

misbasia pisze...

Już się nie mogę doczekać kolejnego wydania! :)

misbasia pisze...

Już się nie mogę doczekać kolejnego wydania! :)

S jak Sylwia i Szycie pisze...

Słodka ta sesja i tak wiosenna, że aż poczułam zapach trawy i podmuchy ciepłego wiosennego wiaterku. Serdecznie pozdrawiam :-)

Rita pisze...

Irmina wyszła bardzo fajnie:) podoba mi się Wasza stylizacja na lata 50:))
pozdrowienia!

beata lipov pisze...

Balbina, było na bardzo szybko. Szukałam takich spodnic bardzo długo bez efektu, a Irmina uszyła je po prostu w biegu.
Na zdjęciach wiosna, za oknem ulewa i zapowiadają powrót Pani Zimy.

miss_coco pisze...

A ja nie wiem, co to jest bra-fitting...

kabamaiga pisze...

Bra-fitting to moje marzenie. Mam nadzieję, że ktoś mi kiedyś podpowie co i jak powinnam nosić. A babeczki, ech, chociaż do nich powzdycham.

p.s. kupiłam wczoraj kakao dla dzieci a tam miła niespodzianka :)

Tilianara pisze...

Piękne zdjęcia, wspaniałe!
No i te "b/Babeczki" apetyczne :D

Aciri pisze...

Wszystkie babeczki pięknie się prezentują:)

Anonimowy pisze...

Rany,a co to jest?!

Balbina pisze...

A jak na szybko to rozumie i jest ok:-)

Violetka pisze...

Cóż za energrtyzująca sesja! Świetne kolory i piękne zdjęcia! Tego mi było dzisiaj trzeba :) Pozdrawiam

Domowy zakątek pisze...

świetna sesja. Ach ja tez nie mogę się doczekać nowego numeru. Podobają mi się te szafy w tle. Śliczne są.
Pozdrawiam!

Sofija pisze...

Ja rozumiem Irminę... przy mnie takie babeczki też za długo by nie leżały... Kolory sesyjne bardzo łande! Same "baby" na plenie to musiał być dym?!!! :)

ulcik pisze...

no już czekam na wersję on line :)

ptasia pisze...

Bra-fitting to dobieranie biustonoszy, polecam zalinkowaną przez Beatę Stanikomanię jako źródło wiedzy ;) Sesja bardzo radosna i wiosenna, czekam na całość.

folkmyself pisze...

Z niecierpliwością czekam na nowy numer!
Boski stojak na babeczki!

beata lipov pisze...

miss_coco - nasz materiał jest właśnie dla kobiet, które o bra-fittingu nie wiedzą nic. Dlatego zwróciłam się o pomoc do fachowca, czyli Kasi ze Stanikomanii. Ale widzę, że część z Was już oświecona :)
Stojak na babeczki to też mój faworyt.

martu pisze...

ja tez z tych co wiedza:)
Beato babeczki wyglądaja jak piersi:)
super kolory na zdjęciach,mnóstwo dobrej energii

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails