poniedziałek, 17 stycznia 2011

Prezenty...



Mam dla Was dwa urokliwe notesy wypatrzone w maleńkiej księgarni na Rue Tardieu. Oprawione w kolorowe płótno i przewiązane rypsową wstążką, będą świetnym notatnikiem np. na ulubione przepisy. Mają gładkie strony, można więc w nich również szkicować.
Wpisujcie komentarze pod tym postem przez tydzień, do godziny 20.00 we wtorek, 25 stycznia. Proszę też o zamieszczenie informacji o candy na swoich blogach. Ogłoszenie wyników losowania 26 stycznia.





Po powrocie z Paryża czekała na mnie tajemniczo wypchana paczuszka, gdzie znalazłam kilka pięknych prezentów od zdolnej i niebywale skromnej osoby, którą poznałam dzięki blogowi. Oto próbka jej talentu. Spójrzcie tylko na te słodkości... Iza, dziękuję, dziękuję, dziękuję!

103 komentarze:

martu pisze...

o rany jakie cudne kolory notesów!!!taka pozytywna dawka energii,zapisuje się.Beato wiesz ,że pracy sobie zrobiliście,bo przy ilości wejść na waszego bloga to sie tysiące zgłosza:)
Te ciasteczka urocze i jak bardzo do Was pasują.Cudna niespodziankę dostałaś.

Bellis pisze...

Notesy prosto z Paryża, ach! Nie można nie mieć nadziei na ich wygranie. Staję zatem w kolejce :)
Pozdrawiam!

od-kuchni pisze...

Po notes z Paryża to chyba wszyscy się w kolejce ustawimy :)

amarantka pisze...

Może los się do mnie uśmiechnie :)
tak jak się uśmiechają do mnie Twoje paryskie notesy... cudeńka!
Informacja już na moim blogu się pojawiła :)

Brawa dla autorki ciasteczek!
Talent Iza ma niezwykły!

Unknown pisze...

Cudne te notesiki.:) zakochałam się od pierwszego wejrzenia, dlatego też pokorniutko ustawiam się w kolejkę :) p.s ciasteczko z kiwi podoba mi się najbardziej. pozdrawiam m.

Anonimowy pisze...

Lawendowo-pomarańczowe...czarujące!

julia pisze...

Samo patrzenie na te notesy to wielka przyjemnosc. Fajnie, ze mialas udany pobyt w Paryzu. To niesamowite miasto zawsze czyms potrafi zaskoczyc.

Mona pisze...

ale ciasteczka !! Notesy do słówek francuskich..he,he..juz robię link na swojej stronie..chyba wiosna przyjdzie , bo tak kolorowo wszędzie u kazdej blogowiczki...Ja chyba zrobię już Marzannę !! Pamiętacie ten zwyczaj z przedszkola lub szkoły..?

Agnieszka Arnold pisze...

Notesiki bardzo fajne i te kolorki, ale nie idę do kolejki, bo będzie długa a ja i tak szczęścia nie mam.
Filcowe ciastecka bardzo pysznie wygladają.

Joanna pisze...

Ale piękne, wiosenne kolorki; oczywiście spróbuję szcześcia.

Polly pisze...

a ja mam bloga zahasłowanego ale jestem tu regularnie i nawet pisałam kiedyś na maila w sprawie pizzy ;D
nie wiem czy mogę się zapisać też na taki notesik ale jeśli mogę to bardzo chętnie ....

Kasia z Różności pisze...

To ja też stanę w kolejce po te cudeńka! Pozdrawiam :)

lekkajaklen pisze...

cudowne kolory:) cierpliwie stoję w kolejce po wygraną. pozdrawiam!

Lavandula pisze...

Uwielbiam wszystko, co fioletowe i francuskie! Chętnie wpisałabym do nich kilka przepisów...

Ania. pisze...

Hej!I jak tu nie stanac w kolejce? Napewno przyda sie notesik do zapisywania nowych przepisow.Mam ich kilka ,choc chyba kiedys musze poprzegladac je i porobic porzadek.Niektore przepisy,spisane przypadkowo,okazuja sie nieciekawe,wiec... No nic lece robic kolacyjke.Pozdrawiam cieplo.Ania

Anonimowy pisze...

ja też, ja też, ja też chcę taki notes!!!:D

beehouse pisze...

Cudne notesy, przepełnione słońcem, za oknem plucha a tu tak wiosennie...
Pozdrawiam

Anitasienudzi2 pisze...

ojojoj ,ten żółty jest cuudny:]wpisuje się!

marta jadczak pisze...

Notesiki cudne! Piszę się zatem :)

magdalena pisze...

dlaczego zasługuję na jeden z notesów:
- bo nigdy nie byłam we Francji i pewnie nigdy nie będę
- bo zawsze lubiłam notesy
- nigdy nie miałam ich zbyt wiele
- a teraz zbieram notesy dla Jagny, mam nadzieję, że kiedyś to doceni i podziękuje
- bo właśnie teraz Jagna jest bardzo chora ale pewnie i tak by jej notes nie pomógł, ale mi może?
- bo bardzo, bardzo chcę ... cóż więcej dodać?

pozdrawiam

Domowy zakątek pisze...

Bardzo się cieszę, że paczuszka dotarła. Jeszcze bardziej cieszę się, że sie podoba. Serdecznie pozdrawiam - Iza.

Agnieszka pisze...

i ja bym taki chciala - mimo ze bloga nie mam :)

magda pisze...

Wczoraj nie mogłam zasnąć, bo myślałam o tych "śmieciach", które musiałaś zostawić w małej uliczce. Takie skarby. Płakać mi się chciało, że połknęła je śmieciarka.
A candy urocze :)

Rita pisze...

jakie śliczne pluszowe torciki!:D super!
candy! chętnie się piszę:))taki notes na pewno mi się przyda:)

pozdrowienia!
Just

Gosze pisze...

i jak tu się nie zapisać w kolejkę po tak piękne notesy? :)

kasiuleczka pisze...

Przepiekne te notesy w cudownych kolorach!!!Staje zatem w kolejce!
Pozdrawiam

Majana pisze...

Ale cudowne! :)))
Piękne kolorki notesików, a niespodzianka również piękna i kolorowa:)
Pozrowienia serdeczne:)

Anna W. pisze...

Noo to się teraz komentarze posypią po paryskie notatniki :)
a te ciasteczka- cód i te kolory wiosenne...

Viola pisze...

Genialne kolorki notesików :) Aż mam ochotę w końcu zobaczyć Paryż...

Pozdrawiam serdecznie :)

zauberi pisze...

jakie piękne notesy :) może szczęście się do mnie uśmiechnie :) a Paryż uwielbiam. Pozdrawiam

Estella (Magda) pisze...

piękny post ;) rewelacyjne kolory notesów, a słodkości niemal jak prawdziwe ;)

Sylwia pisze...

Ale cudne notesy. Zapisuje sie do losowania mimo braku wlasnego bloga.
Pozdrawiam serdecznie.

W drodze... pisze...

O jakże bym chciała tak na kilka dni uciec od rzeczywistości również :) Do Paryża, gdziekolwiek... :) Śliczne te notesy :)

Marta pisze...

Zawsze obiecuję sobie, że już jutro naprawdę pójdę i wybiorę jakiś notes, w którym będę zapisywać przepisy i dzięki któremu przestaną ginąć nabazgrane na małych karteczkach, odwrotach serwetek i marginesach innych książek zapisane receptury. Tak straciłam przepis na idealy spód do tarty od babci, na najlepszy sos pomidorowy a nawet oryginalny przepis na gruzińskie placki. Jednak mimo tylu nauczek zawsze coś staje mi na przeszkodzie żeby w końcu zaradzić ginącym papierkom z recepturami – najczęściej albo o tym zapominam albo wszystkie napotkane notesy są zbyt zwyczajne na mój wymarzony kajet do receptur kulinarnych.
Te takie nie są.

sylwiasil pisze...

notesy piękne i prosto z Paryża, może tym razem się uda a tej ślicznej paczuszki zazdroszczę, pozdrawiam
Sylwia

Karolina pisze...

Kto by nie chciał takiego pięknego prezentu :) A co do ciasteczek: jak byłam mała to się robiło babki z błota, a teraz ... z filcu :) Aabsolutnie CUDOWNE!!!

modeliste.k pisze...

Piekny notes. Oczywiscie staje w kolejce do losowania.
A ja w marcu Paryz odwiedze... juz nie moge sie doczekac :)
Mam nadzieje ze pogoda rowniez mi dopisze.

Pozdrawiam

cukrowa wróżka pisze...

gdyby tylko szczęście dopisało - mi też się marzy notesik! a torciki są cudne! zazdroszczę takiego podarku!

Unknown pisze...

Bardzo francuskie te kolory! staję w kolejce ;))

lilla pisze...

Prawdziwe cudo, każda z nas chciała by go mieć. W jednej chwili przenosi nas do przepięknego Paryża. Niestety nie jestem posiadaczka bloga więc chyba marne szanse na jego otrzymanie.Pozdrawiam

Gosienkah pisze...

urocze notesiki, wcześniejszy wpis również. A prezenciki też słodziutkie

folkmyself pisze...

Cudne notesy!
Oczywiście że mam chęć!

angela pisze...

Oj, ja też się chętnie ustawię w kolejce, a nóż, widelec.. ;P
Pozdrawiam,

Unknown pisze...

Omdlałam - i choć zawsze cicho siedziałam, wpatrując oczy w Wasz geniusz kulinarno - fotograficzny, dziś przemówię - może paryski souvenir powędruje do mnie?!

Czy zdarzyło się Wam zaprosić gości na konkretne danie, a w czasie jego przygotowania okazuje się, gdy jest już za późno, że zapomniałyście dodać jakiegoś kluczowego składnika?

Czy zdarzyło Wam się wypróbować z sukcesem jakiś znaleziony w sieci przepis i nie móc go już później w tej samej wersji znaleźć?

Czy zdarzyło Wam się zgubić karteczkę z przepisem na pyszne pączki, podarowane przez sąsiadkę?

Do piernika - mnie się to wszystko zdarza! Może i ja jestem roztagniona, może i niepoukładana, ale gdybym miała taki notes....

Ach, westchnęła i znów siedzi cicho.

Kardamonowa pisze...

Jakie cudowne notesy! Aż się pisać chce!

Marzena pisze...

To ja też,to ja też :D
Zapraszam również do mnie :D

nannala pisze...

no bo z notesikami tak to już jest - nigdy ich za wiele ;) a tak uroczych zwłaszcza !

Mikko pisze...

i ja po notesiki stanę :)

Annasza pisze...

Prawdziwie bajeczne notesy :)) Z przyjemnością się zapisuję :)

Mońka pisze...

Spróbuję szczęścia:) Bardzo fajne kolorki mają te notesy.

Sigrid pisze...

Och, nie ma Pani pojęcia jak ja Pani tego Paryża zazdroszczę ;)
Wiele bym dała żeby jeszcze kiedyś tam wrócić. Na Montmartre nawet powietrze pachnie inaczej ;)

A notesy są przepiękne.
Pozdrawiam!

basja pisze...

cudne te notesiki, zwłaszcza kolory, takie radosne, żywe:) chętnie się zapisuję w kolejkę...

Jola pisze...

Dopisuję się :))) Notesy urocze i w pięknych kolorach - w odróżnieniu od dominującej szarości za oknem. Pozdrawiam serdecznie!

Kaś pisze...

super notesiki, aż nuż się uda :)

gratuluję Izie talentu, świetna robota

Anonimowy pisze...

oh, strasznie bym chciała taki notes prosto ze stolicy Francji. Są takie śliczne, że aż chciało by się coś w nich tworzyć:)

Aga pisze...

W ubiegłym roku mój mąż spełnił moje marzenie i wraz z naszymi trzema synami pojechaliśmy na kilka dni do Paryża. Zwiedzania wielkiego nie było, bo najstarsze z naszych dzieci ma 6 lat, ale i nam i im najbardziej spodobał się artystyczny klimat Montmartre, chłopcy siedzieli i szkicowali w swoich zeszytach Sacre Coeur i panoramę Paryża. Musimy tam wrócić. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Ojej, wspaniałe!:D Jakże by to było nie zgłosić swej chęci? ;)

Bee

bb90(at)o2.pl

Anonimowy pisze...

Witam serdecznie. Ale śliczne notesiki. Gdzie można takie dostać ? A te materiały w poprzednim poście są boskie ! Szczególnie podoba mi się tkanina z wzorem w bratki, ta na pierwszym planie. Bardzo proszę zdradzić tajemnicę, gdzie można kupić takie cuda. Pasjonuję się szyciem i za tymi materiałami polecę nawet na koniec świata ;). Byłyby świetne na uszycie letniej sukienki. Pozdrawiam cieplutko :)

Sylwka35 pisze...

Ciacha filcowe smakowite, a notesy - się wie, że się chce takie posiadać, więc również staję w kolejce - może mi szczęście dopisze i ten papierniczo-tkaninowy powiew Paryża mi się dostanie :-)

J. pisze...

przecudne :) urokliwe, absolutnie chcę mieć :)))

Aba pisze...

Piękne notesy, staje i trzymam kciuki za losowanie :)

Madziala pisze...

Czytam książkę "Moje życie we Francji" którą napisała Julia Child. W taki oto sposób jestem w Paryżu każdego wieczoru ;)

Notesy są cudowne - ustawiam się w kolejce.

abstrakcja pisze...

Jakie śliczne ;) oczywiście i ja się dołączam, może dopisze mi szczęście...

martusia pisze...

jak tu sobie nie pomarzyć... :) tym bardziej przy scrapbookingowym charakterze notesów... do którego mam prawie równie silną słabość jak do blogów kulinarnych... ;)

Madleine pisze...

Jakie piekne notesy :) Byloby wspaniale mieć taki :) Pozdrawiam i zapraszam do mnei!!!pathorie

Olala pisze...

Piękne notesy!
Brakowało mi ostatnio czegoś takiego na zapiski, bo tyle rzeczy na głowie, że trzeba zapisywać...Mama kupiła mi jakąś taką lichotę za złotówkę, ale już widzę, jak się za niedługo rozpadnie ;)
Te twoje notesy fantastyczne...Jeszcze w takich pięknych ubrankach :D Chciałabym taki :D
Pozdrawiam ciepło :)

Ania pisze...

Prześliczne notesy, PRZEŚLICZNE! ;-)
Ślicznie byłoby mieć taki...

Zapraszam do siebie;-)
Pozdrawiam.

Unknown pisze...

:) prawdopodobienstwo wprawdzie z kazdym kolejnym komentarzem maleje ale nie moglam sie powstrzymac :) uwielbim tego bloga a kolorki sa wybitnie moje takze staje w kolejce

Anonimowy pisze...

Paryski notes;)? marzenie! a moze sie uda, czekam z niecierpliwością na losowanie;)

vinka pisze...

piękne!
ja wyruszam po raz drugi do Paryża w kwietniu i też mam nadzieję, że uda mi się poznać 'na nowo' Montmartre :)
Pozdrawiam!

a. pisze...

To ja też... Tak po cichutku stanę na koniec kolejki po notesik.
Jak tylko rozgryzę co i jak na blogu :D

Iskierka pisze...

Ja też ustawiam się w kolejce :) Po takie prezenciki warto. Pozdrawiam :):)

wikifiki pisze...

Witam!
Nie posiadam bloga ale sprobuje szczęścia i ustawie sie w kolejce.
Może uda sie i zmobilizuje sie do zapisania wszytkich swoich przepisów w jednym notesie a nie w kilku kalendarzach.
Pozdrawiam serdecznie. Karina
wikifiki13@gmail.com

zainspirowana pisze...

piękne są te notesy...
nie będę ukrywać, że mam hopla na punkcie notesów i notesików... a te są przepiękne!
a do Paryża miałam dotrzeć, ale mi akurat obrona przeszkodziła wybierając kolidujący termin ;)

zainspirowana pisze...

piękne są te notesy...
nie będę ukrywać, że mam hopla na punkcie notesów i notesików... a te są przepiękne!
a do Paryża miałam dotrzeć, ale mi akurat obrona przeszkodziła wybierając kolidujący termin ;)

madalena pisze...

się zapisuję się oczywiście :)))
pozdrawiam!
Magdalena Kaa:))

Wiedźma pisze...

Uwielbiam notesy, notesiki, wszystko w czym mozna pisac. Wybrac sie do herbaciarni i pisac pisac pisac :) zapisuje sie i Ciebie zapraszam na moje candy :) Pozdrawiam

raeszka pisze...

Są urocze, zapisuję się z wielką chęcią :).

Eawera pisze...

Oj naprawdę urokliwe:)
Cudowne i mają takie radosne kolorki
Z wielką chęcią i ja się zapiszę:)
Pozdrawiam

Maniaczytania pisze...

Co prawda, szanse niewielkie, ale nagroda wspaniała - zgłaszam się :)

rysz pisze...

to i ja się wpisuję na listę, a co! :) może będę najmłodsza... :)

Anniston pisze...

Przepiękne notesy... zgłaszam się do losowania...

Karolina pisze...

Prześliczne notesy.
Nigdy niczego nigdzie nie wygrałam, ale grzech nie spróbować :), więc ustawiam się w kolejce.

martinizoliwka pisze...

Przeurocze! Powiało wiosną w środku zimy! Zamawiam!

Roxi pisze...

Piękne notesy. Zapisuje się. Pozdrawiam serdecznie!

Jeżykowo pisze...

mi też marzy się taki notes.
pozdrawiam

ines321 pisze...

Do takiego notesu to grzech nie stać w kolejce. Miłego dnia

Bernadett pisze...

I would like to participate.:0
Your great notebook is on my blog.:0

olinka85 pisze...

Te notesy są świetne :) kolory mają takie wiosenne :D Ustawię się w kolejce po nie, może tym razem los się do mnie uśmiechnie :D

Anonimowy pisze...

Gubię się... czasami, a taaaki notes :-) to by było coś
Pozdrawiam

Izoldka17 pisze...

Notesiki super!
Bardzo chętnie o nie powalczę ;)
Pozdrawiam,
http://kreatywnykacik.blox.pl/html

chantel pisze...

super notesy i ja spróbuję szczęścia :)

Daszka pisze...

Zauroczył mnie paryski śmietnik.
Chyba jeszcze zdążę zapisać się na te notesy śliczne.
Pozdrawiam:)

JokoBiju pisze...

Notesy słoneczne jak dzisiejszy dzień.Ja w kolejeczce się ustawiam i wszystkich ciepło pozdrawiam.

Domowy zakątek pisze...

Informację o Candy zamieściłam i też nieśmiało zgłaszam się jako chętna po jeden z tych cudownych notesików.
Pozdrawiam serdecznie! Iza.

kaska-1970 pisze...

Ufff - ostatni dzień. Chyba będę ostatnia. Zapisuję się.

LocaUnique pisze...

super są te notesy, staje w kolejce po nie. Pozdrawiam:)

spod igły pisze...

Witam,
Piękne notesiki, może szczęście mi dopisze i jeden wygram ;) Prezentowane ciasteczka bardzo apetyczne;) mogą być fajną ozdobą kuchni lub stołu.
Pozdrawiam serdecznie

misbasia pisze...

Paryż dla mnie wciąż pozostaje niespełnionym marzeniem. Staję zatem po jego namiastkę :)

Justyna (Sarmatix) pisze...

"Załapałam się" w ostatniej chwili, to może mi sie też poszczęści?
Kolorowe ciasteczka sa przesłodkie***
Pozdrawiam serdecznie :-)
ustinika.blogspot.com

Justyna pisze...

Notesiki są prześliczne, zgłaszam się zatem do konkursu, pozdrawiam serdecznie;)

KoralinaArt pisze...

jeszcze zdążę ! zdążę :) więc się zgłaszam :)

Unknown pisze...

I JESZCZE JA :)UFF ZDĄŻYŁAM :D

www.perla-studio-magia.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails