piątek, 17 grudnia 2010

Biały ciastek i błyskawiczne candy.



Wpadam na chwilę, bo jutro widzimy się przecież w Instytucie Teatralnym. Pierniki upieczone, lukry robię jutro, no i będę z dzieciakami dekorować. Zaczynam o 12.00. Barwniki tylko naturalne. Wiecie, jaki piękny róż wychodzi z pomocą buraczka? Już zacieram ręce, bo atrakcji szykuje się masa. Przejrzałam listę wystawców i mam nadzieję na udane zakupy.



Między jednymi warsztatami a drugimi, w biegu na kolejne spotkania świąteczne ogłaszam błyskawiczne candy. Dotarła do mnie przesyłka z pięknymi papierowymi drobiazgami. Są tam m.in, retro tagi z choinkami. Do tego biało-zielone sznureczki. Wpisujcie komentarze pod tym postem do godziny 20.00 w niedzielę. Proszę też o zamieszczenie informacji na swoich blogach. Zaraz po 20.00 przeprowadzę błyskawiczne losowanko i już w poniedziałek biegnę na pocztę (oczywiście, jeśli zwycięzca prześle mi adres). Dodam tylko, że poza tagami ze zdjęcia, w kopercie znajdzie się jeszcze niespodzianka.
Żegnam się białym ciastkiem z przepisu na pierniki, który znacie już bardzo dobrze. Jest wielki, ma ok. 30 cm wzrostu i zostanie oddany na licytację w szkole moich córek. Dochód co roku przekazujemy zaprzyjaźnionej rodzinie wielodzietnej. Pozdrawiam i do zobaczenia!

52 komentarze:

Aleksandra Stolarczyk pisze...

jako wierna czytelniczka-zapisuję się:)

andziaczek pisze...

ja dokryłam Pani blog niedawno i się zakochałam:)

Margoo Design pisze...

Ja też spróbuje szczęścia :)

Unknown pisze...

jak mnie nie wylosujesz, to więcej nie skorzystam z Twoich przepisów ;))

żartuję oczywiście, no oprócz tego nie wylosowania mnie :)

buziaki

Lavande pisze...

I u mnie pierniczki były dzisiaj pieczone, wyszły pyszne! ale będą bez lukru bo, choć pięknie zdobi ale mi nie smakuje...

Na candy zapisuję się z chęcią:)

Pozdrawiam

ewelajna Korniowska pisze...

Retro tagi, urocze, a Ciastek PIĘKNY! Już rozgościł się u mnie na blogu:)
Pięknego różu zatem, zadowolenia z zakupów zakupów i udanej licytacji:)

Gosze pisze...

ja też staję w kolejce :)

moemagda pisze...

i jeszcze ja :)
Pysznie tu ;)

Unknown pisze...

To i ja staję w kolejkę :)
Ciastek przeuroczy-Mniam :)

Estella (Magda) pisze...

ja obserwuję nieśmiało od jakiegoś czasu i powiem tylko, że jest tu pięknie i pysznie :)

Anna pisze...

jako wierna (choć zazwyczaj incognito) czytelniczka z ogromną przyjemnością ustawiam się kolejkę :))
pozdrawiam serdecznie :))

Pan Ciastek wspaniały :))))

miss_coco pisze...

No to i ja sie zapisze ;))

Kasia Fiołek pisze...

I ja się ustawiam w kolejce :-)

Atria C. pisze...

Jeśli mogę z chęcią zostawię komentarz "zapisuję się". Informację na blogu podrzucę w następnym poście pierniczkowym:)

janola pisze...

Z wielką chęcią przyłaczam się do grona candybiorców ;-)
Pozdrawiam

Mońka pisze...

To i ja się dołączę z przyjemnością, z taką samą z jaką ogląda się wszystko co jest tutaj zamieszczane. Pozdrawiam serdecznie!!!!

bojulia pisze...

Beato, czy mogłabyś "sprzedać" więcej naturalnych barwników? różowy z buraka rzeczywiście jest świetny, a masz sposób na jakieś inne kolory?
na candy chętnie bym się zapisała, ale niestety bloga brak :(

pozdrawiam

cudawianki pisze...

zaluje, ze mnie tam nie bedzie :-(

Mihrunnisa pisze...

I ja również się piszę na candy :-), ciastek piernikowy jest genialny na białym tle, jak go zobaczyłam od razu przyszło mi na myśl jak to w dzieciństwie robiło się orzełki śnieżne :-)

Agnieszka Bloch pisze...

jako wierna czytelniczka chętnie staję w kolejce :)

Majana pisze...

Ale boski ludzik piernikowy!!!:)))

Domowy zakątek pisze...

jeśli nie trzeba mieć swojego bloga to ja również jestem chętna.
Pozdrawiam serdecznie Mamamisia- Iza.

Dekupażownia Jagodzianki pisze...

I ja się zapisuję, bo kto nie próbuje, ten nie wygrywa ;)

Pozdrawiam, Jagodzianka.

P.S. Ja również proszę o przepisy na inne barwniki. A tego białego piernikowego ludka to ja bym ... nie, nie schrupała, ale z ogromnną dumą zawiesiła na choince!

basja pisze...

ja też chętnie się zapisuję ;))

Flora pisze...

ok.. to i ja do kolejki pędzę... ;-)))
W jakim kolorze będziesz miała święta w tym roku?

Lotokotka. pisze...

Tym razem i ja spróbuję szczęścia! Ciastek... mmm wspaniałości!

JoannaP pisze...

Cudny biały, piernikowy ludek. U nas jutro lukrowanie pierników a między innymi piernikowe Mikołaje z Książki "Dzieciaki szykują Święta". Mam nadzieję, że Mikołaje ucieszą dzieci w Przedszkolu Leśnym mojej trzylatki :)))

Olala pisze...

Fajnie :) Zapisuje się!

marzycielka pisze...

Chętnie ustawię się w kolejce:)

folkmyself pisze...

Cudnie, dopisuję się i ja!

shiraja pisze...

na niespodziewajkowe błyskawiczne candy zapisuję się z ogromną chęcią i ja :)

Majka pisze...

z pewną dozą nieśmiałości ustawiam się w kolejce, Pan Pierniczek - imponujący :)

KassWarz pisze...

się zgłaszam, bo warto spróbować po takie cuda sięgnąć:) pozdrawiam serdecznie i wyrażam zachwyt nad białym ciastkiem:)

Anonimowy pisze...

to do zobaczenia na Frymarku! (ja pierniczkować będę jutro:-)

amarantka pisze...

Piękne choinki!
Więc chętnie do losowania się zgłaszam, Pan Ciastek już u mnie zaprasza do Lawendowego Domu :)

I trzymam kciuki za udane warsztaty!

wiosanka pisze...

Z wielką chęcią się zgłaszam! :-)
Pozdrawiam!
http://smakizycia-wiosanka.blogspot.com

Karina Chwila wytchnienia... pisze...

cudny ten biały ciastek;))) a choineczki na kremowym tle pieknie wpasowałyby sie w klimat kolorów mojego pokoju;)))ustawioam sie w kolejce;))0pozdrawiam ciepło;)))

inaurem pisze...

A spróbuję.

inny-pamietnik.blogspot.com

AP pisze...

Dzień Dobry

Wpisuje się Ada,która bez bloga
tutaj wpada.

pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

Moje miejsce na Ziemi pisze...

To ja też spróbuję:))

trylinka pisze...

Bardzo udany ciastek, pięknie się komponuje tą swoją białością z widokiem za oknem. Czekam na Święta!

Balbina pisze...

nie może mnie tutaj zabraknąć

florysztuka pisze...

moje dzieci stały się szczęśliwsze od kiedy znalazłam Pani bloga!!

Kardamonowa pisze...

Piękne zawieszki i cudny Pan Ciastek ;)

chantel pisze...

dopisuję się do zabawy i życzę wesołych świąt :)

barbaratoja pisze...

I ja też jestem chętna;-)))

Kasia z Różności pisze...

A ja tu trafiłam pierwszy raz, ale może mi sie poszczęści :) Idę sobie pooglądać wcześniejsze posty, bo dziewczyny tak zachwalają...Pozdrawiam :)

ulcik pisze...

o rany .. szybko się dopisuję :)

NERUDA pisze...

Zapisuję się i z uśmiechem ustawiam się w kolejce:)

multanka pisze...

ja też szybciutko witam się i zaczynam candydację :))))
pozdrowienia!

multanka pisze...

... no tak ... grunt to umieć czytać :)))) ale fajnie, że wiosanka wygrała, fajna z niej kobitka! :)

Unknown pisze...

KOCHAM GINGERMAN'A!!!
WESOŁYCH ZDROWYCH I PRZESMACZNYCH ŚWIĄT w LAWENDOWYM DOMKU!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails