czwartek, 15 marca 2012

Wiosenny wianek z gałązek.



Słyszeliście plotki, że wiosna ma przyjść już za tydzień? A z nią nowy, świeżutki numer Lawendowego Domu.
Dziś jeden z naszych pomysłów na bardzo prostą wiosenną dekorację.

Wianek z gałązek

Potrzebne będą:
Gałązki brzozy ok. 120 cm długości
Sznurek
Bawełniana tkanina w kilku wzorach



Gałązki uformować w wieniec i umocnić sznurkiem, tak by powstała stabilna podstawa wieńca (tu o średnicy 22 cm).



Materiał porwać na paski szerokości ok. 2 cm.



Owinąć podstawę wieńca i ew. udekorować „kokardą” uformowaną z kilku pasków tkaniny.



23 komentarze:

brokatowa pisze...

Prawdziwe cudeńko <3

Jagoda pisze...

super! :-)
Cudowne światło na zdjęciach :)

jolanda pisze...

Kolorystyka nieba jest cudowna,
wianek słodki.
Pzdr.
jolanda

Morrora pisze...

Naprawde piękny!

pandzioszka pisze...

cudny ... chyba sama sobie coś takiego zrobie na święta pozdrawiam

Sisters4cooking pisze...

Czas wymienić wianek z popkornu na coś bardziej wiosennego :) Dziś na popołudniowym spacerze zbiorę gałązki!

anita się nudzi pisze...

piękny!

Asja pisze...

Super pomysł :)

Asja pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Samantha pisze...

Przepiękna dekoracja, świeża i radosna, prawdziwie wiosenna, pozdrawiam :)

margot pisze...

Beato , jak mówi mój 8- letni siostrzeniec o swojej 6 -miesięcznej ukochanej siostrzyce -porostu słodziaszek ten wianek

Sylwia pisze...

Beato! Wianuszek cudowny!!! :) Ale czy to jest brzoza??? A może wierzba?

Beata Lipov pisze...

Dziewczyny, cieszę się, ża Wam się podoba ten prosty pomysł :)
Sylwia, brzoza z mojego ogródka. Pozdrawia :)

Al pisze...

Słyszałam plotki i czekam :))
Wianek cudny i nawet bez materiału mi się podoba! Super jest:)

Sylwia pisze...

No więc nie mam takich cudownych materiałów... no i tej brzozy w ogródku:) Myślicie, ze mnie nie pogonią w parku? :) Wejdę też do pasmanterii po wstążki i tasiemki! :) Dzięki Beato za inspirację! :)

świat-oczami-kobiety pisze...

Bardzo ładny dlatego sama też taki zrobię :)
pozdrawiam

Ewa pisze...

czekam z niecierpliwością na nowy numer Lawendowego domu i ciągle się zastanawiam czemu Was jeszcze nie ma w Empiku? :)

Ola pisze...

Śliczny ten Twój wianuszek! A zdradzisz gdzie kupujesz takie fajne materiały?

folkmyself pisze...

Proste i urokliwe. uwielbiam takie połączenia!

Anonimowy pisze...

Piękna dekoracja!
Trafiłam tu przez przypadek ale już nie mogę wyjść...czytam, czytam...oglądam i wciąż nie mam dość.
Masz dar ogromny!
Pozdrawiam
Jula

ulla12@tlen.pl

mazowieckie lato pisze...

Jaki wspaniały pomysł na prezent dla gospodyni, która zaprosiła nas na Święta! Dziękuję:)

Lou pisze...

Cudowny wianek i moje ulubione kolorki:)Sliczny blog, dodaje do obserwowanych:)

~HeartCrafting pisze...

piękne ! :O Zrobię na pewno. zachwycające :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails