wtorek, 31 sierpnia 2010

Trzy kolory. Biały.





Rozpakowałam wszystkie walizki. Rozwiesiłam kolejne pranie. Uprasowałam dwie białe bluzki na jutrzejszy dzień i wyciągnęłam z szafy dwie pary zapomnianych przez wakacje lakierków moich córek. Teraz podgryzam kaloryczne bomby pod różną niewinną postacią i przeglądam wakacyjne zdjęcia.





Wróciliśmy dzisiaj, w nocy. O czwartej nad ranem ułożyłam w łóżkach moje na wpół śpiące dzieci. Jak dobrze być już w domu.



Zapraszam Was do zabawy. Przez trzy kolejne dni pokażę Wam kilka migawek z naszych wakacji. Spróbujcie odgadnąć, gdzie nas w tym roku rzucił los. Ostrzegam, będę Was z premedytacją ciągnąć na manowce wyobraźni.
Spośród tych osób, które podadzą prawidłową odpowiedź wyłonię drogą losowania jednego zwycięzcę. Jak zwycięzca, to i nagroda oczywiście. Będzie, a właściwie już jest, a pokażę ją jutro. Zakończenie konkursu i ogłoszenie zwycięzcy w poniedziałek, 6 września, w moje imieniny.








Zdjęcia: Beata i Lubo Lipov

23 komentarze:

Ola pisze...

Stawiam na Hiszpanię.

OLQA pisze...

ja stawiam na nasze polskie morze:)

Euforka pisze...

poczekam na więcej zdjęć ;)
wszędzie dobrze ale w domu najlepiej

majana pisze...

Stawiam na Półwysep Helski :)

majka pisze...

Hmm...czyzby Holandia? :)

Paulina J. pisze...

A może, nasze morze i Kołobrzeg - od tego "K" na koszu plażowym!

Gosia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Gosia pisze...

Tzn. po polsku wyspa Uznam-sorry za niemiecka nazwe

etrala pisze...

Też stawiam na Kołobrzeg ;)

Anonimowy pisze...

Chyba jest to Bułgaria

ann007 pisze...

Szwecja...?

tabu pisze...

Stawiam na Kołobrzeg?

dragonfly pisze...

Trochę zawiewa Nowym Orleanem, ale to nie to. Też stawiam na Bałtyk.

Lady Aga pisze...

България?
Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

A ja myślę,że to Dania

Panna Malwinna pisze...

jak trzy kolory to oczywiście Francja;)

Lavande pisze...

mam kilka pomysłów ale obstawiam na Gruzję:)

pewnie pudło ale lubię takie zabawy:)

miss_coco pisze...

Morze i ten piasek to na pewno Bałtyk. Z dokładniejszą odpowiedzią poczekam na dodatkowe podpowiedzi.

Fanny pisze...

Mam wrażenie, że to Uznam po niemieckiej stronie – też bardzo lubię tam jeździć. Jak pokażesz molo, to na pewno zgadnę, jaka miejscowość ;)

Anonimowy pisze...

Może ni z gruszki ni z pietruszki (tak a propos jedzenia ;-)) Kuba?
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Dla mnie to po prostu nasze polskie morze:)Okolice Helu np.:)

redakcja pisze...

Viva la France !

Jola pisze...

Stawiam na Szwecję!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails